vrijdag 30 september 2016

Videoverslag wonderkamers is geboren...

Yes, het videoverslag van de Wonderkamers is inmiddels ge-upload naar Youtube en is inmiddels ook toegankelijk voor de webside. Het monteren heeft best wat uurtjes gekost en eergisteren hebben Menno en ik de laatste hand gelegd aan de regie. De beelden die we hebben gebruikt zijn gemaakt voor de 'Masterclass' van afgelopen dinsdag omdat wij niet meekunnen naar Cinekids waar de rest van de groep de video-opdracht gaat uitvoeren. Jammer dat we niet meekunnen maar een welverdiende vakantie in het buitenland gaat even voor ;-)
Wat wel heel leuk is dat we bij het monteren gekeken hebben met de kennis die we nu bezitten over camerastandpunten en kadrering. Op deze wijze hebben we zelf al een soort evaluatie gemaakt van onze eigen geschoten beelden. Ben je ook zo benieuwd wat het geworden is....

Komt ie....



Vandaag ook de koppeling op de website gemaakt met de gemaakte video en het verslag geplaatst met de uitwerking van de twee opdrachten van de docent die we hadden meegekregen bij deze excursie.

Verder zijn we druk bezig met het onderzoek. 
Afgelopen dinsdag hebben wij diverse artikelen gezocht die we willen gebruiken bij ons onderzoek in hoeverre Augmented reality kan bijdragen in de ondersteuning van ons onderwijs binnen het ROCAH. Dit komt voort uit de volgende probleemstelling die we hebben genoemd in ons plan van aanpak.

'Binnen de RAV Haaglanden heeft het ROCAH onvoldoende capaciteit om ambulanceverpleegkundigen individueel te begeleiden bij het OTO van voorbehouden handelingen binnen de competenties die hen bekwaam en bevoegd maken en houden.'

Menno gaat een eerste opzet maken van het onderzoek en daar gaan wij de komende week mee verder om uiteindelijk het onderzoek te presenteren via onze website. We hebben al een ideetje hoe wij de presentatie gaan verwerken maar dat horen jullie nog....

To be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten