Vandaag weer een lesochtend gehad op de HSL. We hebben diverse webtools aan elkaar gepresenteerd en een voorzichtige opmaak gemaakt hoe je een instructievideo moet maken. Volgende week gaan we hier wat verder op in. Ik ben samen met Menno bezig geweest met Layar en Sreen o'matic. We hebben voorzichtig onze eerste instructie gefilmd en ingesproken via een microfoon en de voordelen en beperkingen gezien van de tools.
Als klap op de vuurpijl een goed informatief gesprek met de docent om de onduidelijkheden uit de lucht te halen die er bij ons bestonden. Hierdoor hebben we in de middag verder kunnen werken aan ons plan van aanpak.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten