Het leek wel Sinterklaas want we mochten eindelijk onze greenscreen en videolampen uitpakken en testen. Het greenscreen is compleet en is uitgeklapt 3x6 meter en 2 meter hoog. Mooi om te zien en we hebben meteen een kort filmpje opgenomen die echter niet geheel geschikt is om op de blog te laten zien.
| Uitproberen greenscreen en lampen |
Groenscreen weer opgeruimd en begonnen met onze eerste serieuze opnames van de instructie video "Supraglottic airway device" en dan in ons geval de "I-gel". We zijn uiteindelijk 3 uur bezig geweest met de ruwe opnames ervan. Morgen gaan we na een bezoek aan de HSL de studio in om de stukken te monteren en te voorzien van een voice-over. Ik kan niet wachten op het eindproduct.
| Menno heeft even pauze bij de opnames van de instructievideo |



