zaterdag 8 oktober 2016

Even rust....


Zaterdagavond.... vandaag geen tijd gehad om actief met de minor bezig te zijn want ik ben de hele dag bezig geweest met de waarneming en evaluatie van een grote geneeskundige oefening die plaats vond in het ADO stadion.

Grote-rampenoefening-in-stadion-van-ADO-Den-Haag

Heb wel mijn studiemaat Menno nog ven gesproken en de afspraak gemaakt dat wij volgende week, de week voor onze vakantie naar het buitenland, de website, waarvandaan we ons onderzoek van de minor willen integreren, willen gaan redigeren.

Verder ben ik gisteravond weer bezig geweest met de autocue die nu al wel een definitieve vorm gaat aannemen als prototype. Er zijn al plannen gemaakt om eventueel een uitvoering in aluminium te gaan maken als het houten proefmodel aan de eisen voldoet.
Autocue achterkant met camerastatief
Voorzijde autocue


















Ik ben nog aan het kijken voor speciaal autocue-glas, dit lijk op een spiegel maar is vergelijkbaar met een spiegel die je ook in de verhoorkamers van de politie op tv ziet. In de verhoorkamer kijk je in een spiegel maar in de kamer ernaast kan je door de spiegel de verhoorkamer inkijken. De spiegelzijde in de autocue weerkaatst de tekst van de iPad naar de spreker en de camera staat achter de spiegel en kan zo de spreker opnemen.
Nog even en dan kunnen we gaan testen. Kan niet wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten