Vandaag weer een drukke dag.... Vanmorgen eerst naar de Hogeschool om de minordes te volgen. Na de start gingen Menno en ik aan de slag met het inspreken van de Powtoon van ons onderzoek. Het bleek dat we dit uiteindelijk beter thuis konden doen en zijn we uiteinde lijk naar huis gegaan. Hier hebben we na een fix aantal uren het voor elkaar gekregen. De Powtoon van ons onderzoek is af! En ik kan rustig zeggen dat ik er best trots op ben.
https://youtu.be/4k45ic-Tzzs
Ik ga hem zo klaarmaken om te integreren in onze website!
Zo, nu door naar een werkoverleg op mijn werk..... pffff......
Geen opmerkingen:
Een reactie posten