maandag 10 oktober 2016

Weer flink aan de bak.....

Vandaag hebben Menno en ik veel tijd geïnvesteerd in de minor. Wij zijn vandaag bezig geweest met de theoretische invulling het 'Meesterstuk'. We hebben gekeken naar een stuk toetsing en de voorbehouden handelingen die we gaan verwerken.

Ook zijn we onze afspraak nagekomen om de website 'literatuuronderzoek' af te maken en te koppelen aan het 'Meesterstuk' en de website 'Werk in uitvoering'.

Een tipje van de sluier vind je hier: literatuuronderzoek minor

















Morgen weer naar de HSL voor een minorbijeenkomst. Lekker naar bed en heel vroeg weer op ;-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten