woensdag 12 oktober 2016

Kiep kallum... Tis bijna vakantie...

Zo, gisteren de laatste bijeenkomst gehad voor de herfstvakantie. De groep gaat naar Cinekids met een huiswerkopdracht en ik ga met mijn gezin op vakantie naar het buitenland. De opdracht van een videoverslag hebben Menno en ik al gemaakt naar aanleiding van het bezoek aan de Wonderkamers.
Het resultaat is te zien op de 'Werk in uitvoering' website.
Ik heb ook nog even geleerd hoe een Youtube film 'in te sluiten' is op een website. dit geeft een veel mooier effect!

Verder heb ik geƫxperimenteerd met een dasspeld microfoon en het opnemen met een andere camera om te kijken of ik deze ga gebruiken bij het maken van de instructievideo's voor het Meesterstuk.

Voor nu.....



Gelukkig..... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten