Het nachtwerk van afgelopen nacht heeft slecht deels gewerkt ;-( want het uploaden naar YouTube is slechts deels gelukt en ben ik weer vanaf vanmorgen half elf tot 15:00 bezig geweest met de minor....
Als eerste heb ik nog negen instructiefilms ge-upload naar YouTube terwijl Menno hier ongeveer 5 km vandaan erop zat te wachten om er vervolgens alle ondertitels in te zetten.
Gelukkig is dat ook allemaal gelukt.
![]() |
| Video compleet met ondertiteling |
Verder heb ik gewerkt aan de video van de productevaluatie en de video van het gebruik van het Meesterstuk in de praktijk. Deze video willen we zo mogelijk ook gaan gebruiken voor de presentatie aan de klas eind januari. Dit laatste is nog niet helemaal zeker en gaan we begin volgend jaar overleggen met elkaar.
![]() |
Begin snapshot productvideo
|
Ook hebben we gewerkt aan de video waarin te zien is dat ons product ook daadwerkelijk in de praktijk wordt gebruikt. We hebben een collega gevolgd in zijn thuisstudie en oefening in het skillslab omdat hij binnenkort voor een toetsing moet opkomen van de voorbehouden handelingen.
![]() |
| Thuisstudie via de website |
![]() |
| Trainen met interactieve handelingsschema's |
![]() |
| Met eigen smartphone in het skillslab nog eens instructie bekijken |
![]() |
| Docent biedt ondersteuning bij vragen |
Zo, het is alweer 22:30.... Ik ga naar mijn mandje want morgen heb ik gewoon weer een vroege dienst op de ambulance..... De PC gaat uit...... Tot volgend jaar!!!!!

















