maandag 26 september 2016

Heerlijk avondje ontwikkelen...

Ik heb het vreemde plan gelanceerd om een autocue te gaan ontwikkelen om te kunnen gebruiken bij het maken van instructievideo's. Na wat onderzoek op het internet naar Teleprompters kwam ik erachter dat je er best zelf 1 kan ontwikkelen met behulp van een iPad en een foto of videocamera. Oh ja, ook nog iets met het glas van een fotolijstje in 45 graden en de tekst in spiegelbeeld laten scrollen. Ideeën genoeg en nu was het zover, een prototype van gedeeltelijk karton en een fotolijstje, en jawel, het werkt gewoon ;-). Zoals een goed ontwikkelaar betaamt laat ik hem verder technisch uitwerken door mijn vader die het geweldig vindt om te knutselen. Ik kan niet wachten op het eindresultaat ;-)
Hoe ziet zo iets eruit dan.....? Kijk maar!

Autocue werkbespreking ;-)
Autocue in oprichting


Verder nog even gewerkt aan de oprichting van de website waar het Meesterstuk uiteindelijk te vinden is. Meteen ook maar de koppeling gemaakt tussen de 'Werk in uitvoering website en getest. Het lijkt te werken ;-)
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten