donderdag 22 september 2016

Bezig ochtendje...

Vanmorgen opnieuw de koppeling van onze 'Werk in uitvoering' website naar de docent verstuurd. Dit was niet helemaal goed gegaan de vorige keer omdat ik niet de publicatie URL had gestuurd maar de URL van de bewerkingssite ;-). Weer wat geleerd! Ook erachter gekomen dat Word niet helemaal 1 op 1 toepasbaar is binnen de opbouwmogelijkheden van een website. Of ik heb het mis en moet ik hierin nog wat meer onderzoek doen...
De rest van de morgen heb ik gebruikt om te spelen met de 'voice over' voor onder de video van de Wonderkamers. Ik merk steeds meer dat het belangrijk is om een goed script te hebben want dat scheelt veel tijd ;-). Gelukkig werkt alle techniek wel en dat is fijn om rustig een beetje zaken uit te proberen. Een kijkje in de keuken?


Best grappig toch al?

Zo nu eerst met mijn vrouw een hapje gaan lunchen in het dorp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten