zondag 18 september 2016

Een vruchtbare zondag

Leuk weekend gehad. Gisteren is de door mij bestelde USB-microfoon aangekomen die ik wil gaan gebruiken voor het inspreken van een voice-over. Helaas heb ik hem nog niet kunnen testen in verband met tijdgebrek.

Devine USB-1


Vandaag weer een aantal uur aan de minor gewerkt. Vanmiddag heb ik gekeken naar de mogelijkheid van het aanmaken van een videokanaal op Youtube. Deze hebben wij nodig om beeldmateriaal kwijt te kunnen voor de skillstrainingen, flippen the classroom en het videoverslag van de Wonderkamers.
Vanavond heb ik mij verdiept in de (on)mogelijkheden van powerpoint om bewegende animaties te maken, een interactieve Quiz te genereren. Dit laatste is zeer bruikbaar bij het ontwikkelen van de komende regionale scholing van de zorgambulance. Ik heb ook gekeken naar het programma Powtoon want ik zit eraan te denken om dit te gaan gebruiken voor de introductie van mijzelf op de ontwikkelwebsite.
Naast deze zaken heb ik ook contact met Menno gehad over de uitwerking van het plan van aanpak en het verslag van de excursie naar de Wonderkamers. We hebben afgesproken de tekst te gaan verwerken in de verslagvideo.
We zien elkaar dinsdag weer in Leiden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten