dinsdag 27 september 2016

Belangrijke videozaken..... en andere standpunten...

Vanmorgen weer een bijeenkomst gehad met de minorgroep op de HSL. We zijn ingegaan op belangrijke items bij het maken van een video. Centrale thema's waren kadrering en camerastandpunten.
Naar aanleiding van meerdere gemaakte oefenfilmpjes met een iPad gingen we in op camerastandpunten en op de wijze hoe het onderwerp in beeld kwam. Ben je benieuwd naar onze oefening? Kijk dan maar even naar het onderstaande filmpje


Sinds vandaag ben ik ook te volgen op Facebook met mijn blog ;-)

Mijn blog op Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten