Naar aanleiding van meerdere gemaakte oefenfilmpjes met een iPad gingen we in op camerastandpunten en op de wijze hoe het onderwerp in beeld kwam. Ben je benieuwd naar onze oefening? Kijk dan maar even naar het onderstaande filmpje
Sinds vandaag ben ik ook te volgen op Facebook met mijn blog ;-)
| Mijn blog op Facebook |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten