Vanavond een uurtje aan het experimenteren geweest met Powtoon om een introductiefilmpje te maken voor onze website. Ik had geen ervaring met dit programma maar met vallen en opstaan en veel proberen heb ik toch stiekem een klein filmpje kunnen maken.
Hier kan je hem vinden: klik hier voor het filmpje!
Voor een introductiefilmpje vind ik hem te statisch en ik vind ook het logo rechtsonder niet mooi voor een website. Dit logo kan wel verwijderd worden maar dan moet je gebruik maken van de betaalde versie van Powtoon. Vooralsnog ga ik nog steeds ervan uit dat we het het kennismakingsfilmpje gaan opnemen in de studio met een greenscreen. Morgen heb ik weer overleg met Menno hierover. Kunnen we meteen de (on)mogelijkheden van Powtoon bespreken.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten