vrijdag 16 september 2016

Verslag Wonderkamers

Vandaag best weer een drukke dag.
Aantal uren besteed aan het videoverslag van onze excursie aan de Wonderkamers. Al werkende achter de computer aan de video komen we, Menno en ik, er achter dat het leuk zou zijn om te gaan experimenteren met een 'voice over' bij de film. Iets wat we nog nooit gedaan hebben en wel willen uitproberen om later in ons meesterstuk te kunnen gaan gebruiken. Ik heb meteen maar even een microfoon besteld via internet want die ontbrak nog aan de hardware ;-).

Naast vandaag hebben we ook via de app regelmatig contact over de planning van het onderzoek, het plan van aanpak van het meesterstuk en wat we aanstaande dinsdag gaan doen in het lokaal op de HSL.
Al met al best druk naast je volledige baan en je gezin maar het is een leuke uitdaging en al hetgeen wat ik leer tijdens deze minor kan ik goed gebruiken in mijn onderwijs.

Een klein voorproefje van de Wonderkamers? Dat kan! De foto hieronder geeft een impressie weer van het eindresultaat van de Wonderkamers die wij bezocht hebben. Onder andere hebben we iets geleerd over Mondriaan, hebben we ons eigen Berlage bijgebouw ontworpen en als klap op de vuurpijl onze eigen museumkamer ingericht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten