De afgelopen weken heb ik geen tijd gevonden omdat er heel veel speelde omtrent de minor, thuis en op het werk.
Allereerst de minor.... We hebben keihard gewerkt aan de instructiefilms voor onze minor. Vandaag hebben we de laatste draaidag gehad voor het opnemen van de instructiefilms voor ons meesterstuk.
Al met al hebben we nu zo'n 6 of 7 draaidagen totaal gemaakt en dan bedoel ik ook van negen uur 's morgens tot 4 uur 's middags. Dat zag er in de praktijk ongeveer zo uit....
| Dit is de set die wij per draaidag hebben opgebouwd |
| De pop is onze grootste vriend geworden |
| Filmen... veel over de vloer kruipen.... schrale knieën tot de macht 8 |
| Even een selfie bij het verwerken van de opgenomen shots |
Dit filmpje laat alvast wat mogelijkheden zien.... Kan niet wachten... Maar het duurt nog een paar maanden voordat we ermee aan de slag kunnen.....
Verder is er bij ons thuis nog een fiets gestolen, ben ik nog bij de huisarts en in het ziekenhuis geweest voor het beoordelen van een mogelijk fractuurtje in mijn voet nadat er een gewichtig iemand tijdens een ambulancetraining erop was gaan staan met zijn veiligheidslaarzen.... Al met al allemaal zaken waar veel tijd in gaat zitten.
Om positief af te sluiten heeft mijn zoontje zilver gewonnen bij een judotoernooi en ben ik morgen een hele dag vrij.... om weer te gaan werken aan mijn minor. Morgen weer een hele dag aan het werk achter de computer om de shots om te bouwen tot een aantrekkelijke instructievideo.
Wat ook erg positief is, is het feit dat we de site en de instructievideo's die we al af hadden gepresenteerd hebben bij 8 verpleegkundigen die voor ons de site en de de skillkaarten hebben uitgeprobeerd. Heel wat positieve feedback die we via een formdesk elektronisch hebben geëvalueerd . Dus we zijn op de goede weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten