donderdag 10 november 2016

Camera.... licht....... actie!

Poeh, ik zie dat het al weer enige tijd geleden is dat ik iets op de blog heb gezet. Maar ja, druk op het werk met diensten, een gezin en veel tijd investeren in de laatste loodjes van de opleiding.

Van de week was het eindelijk zover, we hebben een hele dag kunnen besteden aan het maken van opnames voor de instructiefilms. Ik ben samen met Menno vroeg begonnen met het verzamelen van materialen die we nodig hadden voor de opnames. Hierna naar het opleidingscentrum gereden aan de andere kant van Den haag en de 'opnamestudio' opgebouwd. We hebben helaas geen permanente ruimte om te filmen, dus aan het eind van de dag ook weer alles af moeten breken en opruimen. kost veel tijd, maar dan heb je wat ;-)

Impressie opnames

Bram ligt er lekker bij in het zonnetje ;-)

Lekker op de rode mat... Pavlov ten top ;-)
Studio ROCAH











We hebben ook de feedback verwerkt van onze docent op de instructiefilm van de SAD. Duidelijke feedback waar we meteen mee aan de slag zijn gegaan om het resultaat te verbeteren.

Positieve feedback ook op de Powtoonsamenvatting van ons onderzoek.
De website onderzoek is zo goed als af nu en concentreren we op de website van het meesterstuk.


Vandaag hebben we alle teksten doorgenomen van 17 voorbehouden handelingen die we erin gaan verwerken. daar zijn we dan ook wel weer een dag mee bezig geweest.

De nieuwe autocue is ook zo goed als af en is klaar om getest te gaan worden! Binnenkort even de app downloaded die het mogelijk maakt op de iPad de teksten als een autocue in spiegelbeeld te gaan weergeven. Ben benieuwd!!




Laatste model autocue

Al met al ondanks de boogstilte niet stilgezeten..... Op naar een nieuwe week.....














Geen opmerkingen:

Een reactie posten