Afgelopen dagen weer erg druk geweest met filmen en editing van de opgenomen stukken. We hebben uren op onze knieën gelegen om de instructievideo's te kunnen maken. Naast deze uren ook gelukkig heel wat uurtjes op een zachte stoel gezeten achter de PC ;-)
Ik ga weer even verder met het verwerken van de films in Pinnacle. Gaat ook veel tijd in zitten maar het werk is wel leuk. Donderdag overdag weer een opnamedag en 's avonds gaan Menno en ik weer verder met de afwerking van de instructievideo's.
Een paar snapshots uit de video's....
 |
| Status na uitzuigen via de ET tube |
 |
| Voorbereiden voor een intubatie |
 |
| Larynchoscoop wordt aangegeven voor intubatie |
 |
Controle na een Spoedthoraxdrainage
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten